Championatdags i Skördebygden!

Har inte haft tid, jag har varit med min pojkvän nu när han har varit hemma då han bor jätte långt ifrån mig och vi inte kan träffas så himla ofta som vi båda önskar. Så uppdateringen kommer nu istället! :)
Hej allihopa!
Det är dags för ett nytt utmanande Championat och denna gången har turen kommit till Jorvikstallet!

Nytt Championat:
- Ett nytt fin-fint Championat har öppnat och denna gång är det Jorvikstallet som får äran att hålla i den beryktade tävlingen. I det här Championatet finns det massvis med spännande genvägar, kan du hitta de snabbaste och därmed få den bästa tiden?! Championatet börjar och slutar bakom Sunfield Farm i Skördebygden.
Ställ upp i det nya Championatet Jorvikstallet!
Ställ upp i det nya Championatet i Jorvikstallet!

Nya Hästar:
- Två ståtliga Andalusier i färgerna Chestnut och Buckskin har kommit till Paddockön! Du måste ha uppnått level 8 för att kunna köpa Andalusierna.


Ståtliga Andalusier!
Ståtliga Andalusier!

Vänliga hälsningar,
Star Stable-gänget

Min kommentar: Jag tycker att det ska bli riktigt roligt med ett nytt championat även om jag inte är så duktig på att delta. Det händer någon gång ibland och det är riktigt roligt faktiskt! Söta hästar också! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0