Juluppdragen - dag 1

Silvergladebyn:
Steve började bli orolig att inte Rådsman i Sgb kom ihåg julen så han ville att jag skulle rida och påminna honom. Rådsman hade ju såklart inte glömt bort julen utan tänkte börja fixa allting imorgon, men jag ville ju såklart börja idag. Jag red ner till Conrad för att hämta en julgran, men han var upptagen så jag fick låna hans yxa oxh rida och hugga en själv.
En fin gran blev det i alla fall. Sen glömde jag ju bort att lämna yxan till Conrad så vi tog en sväng till Sgb och kollade för att sedan rida till Conrad och lämna yxan. Vi fick berömm av Conrad för den fina granen, så vi tog den till Sgb. 
(Sen ville inte min dator mer så fick tyvärr logga in idag och placera den.)
Titta vad fint det blev! :)


Jarlaheim:
Tomten började fundera vart julgranen hadde tagit vägen så jag bestämde mig för att fråga Gavin. Han hade ju såklart helt glömt bort julen, som jag misstänkt.

Gavin ville att jag skulle ta med mig motorsågen och såga ner en julgran som vi kunde pynta. Vilket jag genast gjorde! :)
Sedan ställde jag och Darkknight upp granen och trädde på röda och vita julgranskulor, glitter och en stjärna! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0